Gewoon Gezond Geluk

Graag help ik jou om meer te bewegen

Conditietraining voor beginners in Vleuten

  • Heb jij al langere tijd niet gesport
  • Of ben je al wat ouder
  • Of net bevallen
  • Heb je overgewicht
  • Of last van een blessure (gehad)

En wil je (weer) starten met bewegen?

Elke maandag, woensdag en vrijdag van 09.00 uur – 09.30 uur geef ik vanaf 10 januari 2022 conditietraining in Vleuten.

30 minuten gaan we werken aan:

  • Uithoudingsvermogen
  • Kracht
  • Lenigheid

De locatie is sportveld Park de Hoven, tegenover De Paltz in Vleuterweide. We trainen in kleine groepjes, daardoor is er veel aandacht voor de juiste techniek voor het uitvoeren van de oefeningen. Het is buiten, dus kleed je goed aan.

De kosten zijn 7,50 per les. Geen abonnement, dus je betaald per keer. Je kunt aangeven of je mee wilt doen door een berichtje te sturen naar chantal@gewoongezondgeluk.nl

Kom in beweging en doe mee!

Maak bewegen leuk

Beweegplezier

Het is belangrijk dat je PLEZIER hebt in wat je doet. En dat het je iets oplevert; een fittere gezondere jij!

Maak het jezelf daarom niet te moeilijk. Ga niet meteen voor een marathon trainen als je normaal nooit sport. Begin met kleine stapjes: twee keer een half uurtje bewegen per week bijvoorbeeld.

Zoek een gezellig clubje of sportmaatje om samen mee te sporten. En een trainer die je motiveert. Die ook als je geen zin hebt, weer een lach op je gezicht tovert.

✨That’s when the magic begins✨

Achterwaartse lunges. Uitdaging week 16. Gewoon Gezond Geluk.
Uitdaging van week 16: Achterwaartse lunges.

Uitdaging van week 16

⚡️Billen trainen met lunges⚡️

Zet één voet naar achteren. Met je tenen/voorvoet op de grond. Zak naar beneden, totdat je knie van je achterste been net niet de grond raakt. Kom weer omhoog. Zet je achterste voet weer bij je voorste voet en wissel nu om. 

10x rechts, 10 x links. 👉Dat kan dus precies, terwijl je een bakkie koffie/thee zet. ☕️  

👩🏽‍🔬Met de achterwaartse lunge gebruik je dezelfde spieren 🍑 als de voorwaartse lunge. Maar door de omgekeerde beweging komt er minder spanning op je kniegewricht 🦵 te staan. 

✨ Elke week maak ik een nieuwe uitdaging. En uiteraard doe ik zelf ook mee. In mijn verhaal op Instagram en Facebook kun je volgen hoe het mij afgaat. Maar ik vind het ook leuk als jullie iets laten horen.

🏅En…er is geen goed of fout, winnaar of verliezer. Je doet het voor jezelf.

Probeer af en toe dingen uit die niet gewoon voor je zijn, of doe iets extra’s. Slechts 5 dagen iets uitproberen. Het kost je niets, hooguit wat tijd.

🙋‍♀️ Doe je ook mee?

Chantal 💫

Simpel, eenvoudig in kleine stapjes naar resultaat

Veranderingen kosten tijd en energie, maak het daarom niet te groot, maar begin met kleine stapjes. 

Kijk bijvoorbeeld eerst eens naar simpele aanpassingen in het dagelijks leven. Denk bijvoorbeeld aan een lunchwandeling, op de fiets boodschappen doen of vaker volkoren producten gebruiken. 

En doe dan niet alles tegelijk, maar implementeer 1 stapje per keer.

Kijk op Instagram of Facebook bij Gewoon Gezond Geluk voor meer inspiratie. Ik help je graag op weg.

Meer informatie

Neem contact op via chantal@gewoongezondgeluk.nl