Gewoon Gezond Geluk

Graag help ik jou om meer te bewegen

Conditietraining voor beginners in Vleuten

  • Heb jij al langere tijd niet gesport
  • Of ben je al wat ouder
  • Of net bevallen
  • Heb je overgewicht
  • Of last van een blessure (gehad)

En wil je (weer) starten met bewegen?

Elke maandag, woensdag en vrijdag van 09.00 uur – 09.30 uur geef ik vanaf 10 januari 2022 conditietraining in Vleuten.

30 minuten gaan we werken aan:

  • Uithoudingsvermogen
  • Kracht
  • Lenigheid

De locatie is sportveld Park de Hoven, tegenover De Paltz in Vleuterweide. We trainen in kleine groepjes, daardoor is er veel aandacht voor de juiste techniek voor het uitvoeren van de oefeningen. Het is buiten, dus kleed je goed aan.

De kosten zijn 7,50 per les. Geen abonnement, dus je betaald per keer. Je kunt aangeven of je mee wilt doen door een berichtje te sturen naar chantal@gewoongezondgeluk.nl

Kom in beweging en doe mee!

Maak bewegen leuk

Beweegplezier

Het is belangrijk dat je PLEZIER hebt in wat je doet. En dat het je iets oplevert; een fittere gezondere jij!

Maak het jezelf daarom niet te moeilijk. Ga niet meteen voor een marathon trainen als je normaal nooit sport. Begin met kleine stapjes: twee keer een half uurtje bewegen per week bijvoorbeeld.

Zoek een gezellig clubje of sportmaatje om samen mee te sporten. En een trainer die je motiveert. Die ook als je geen zin hebt, weer een lach op je gezicht tovert.

✨That’s when the magic begins✨

Oefening van de week
Oefening van de week

MOUNTAIN CLIMBERS

🏔️Niet de berg beklimmen 🧗‍♀️, maar een oefening voor op de grond. 

Ga in een hoge plankhouding staan, op je handen en voeten. En trek dan je knieën om de beurt naar je borst toe. 

Een super oefening voor meer kracht in je armen, rug, schouders, core (buik) en benen. 

👊Probeer het minimaal 30 seconden vol te houden en herhaal dit 3x. 

Let’s start moving! 🤗

Chantal Felter

Simpel, eenvoudig in kleine stapjes naar resultaat

Veranderingen kosten tijd en energie, maak het daarom niet te groot, maar begin met kleine stapjes. 

Kijk bijvoorbeeld eerst eens naar simpele aanpassingen in het dagelijks leven. Denk bijvoorbeeld aan een lunchwandeling, op de fiets boodschappen doen of vaker volkoren producten gebruiken. 

En doe dan niet alles tegelijk, maar implementeer 1 stapje per keer.

Kijk op Instagram of Facebook bij Gewoon Gezond Geluk voor meer inspiratie. Ik help je graag op weg.

Meer informatie

Neem contact op via chantal@gewoongezondgeluk.nl